Se på TV3's Kickstart med mig.

tv3play.se/program/kickstart
0:20 - Okej. Har aldrig sett TV3's Kickstart förut. Började precis klippet, och 20 sekunder in så vet jag redan vad jag kommer mötas av. Besviken. 
1:20 -  Man får se att dom faktiskt tränar. Blir av någon anledning förvånad. Haha, varför förväntade jag mig inte ens att de skulle träna i programmet? Konstigt.. eller?
3:15 - Okej. Vad gör vi i butiken? Handlade det om kläder helt plötsligt? Jahap.. Ganska så ointressant för mig som ville se träning. HAHAHAHAHAH! Det som kommer efter "Doing all this push-ups, it's hard" eller vad hon sa. Det där var inte en push-up... 
4:00 - Yes. Jag gillar faktiskt Petra Tungården hittills. Hon är modechef, har många bollar i luften, och inleder faktiskt med att hon kan en tränings-term.
04:50 - Fanny Lyckman.. okej. Lever på mode. Wops.. :s typ tugga kläder. 
10:30 - Bra med lite konkreta mål och siffror. Inte bara det man sett i skvallret om vad de har "uttryckt" sig om. 
11:50 - Vem bryr sig hur deras tränare kommer se ut.. Orelevant. 
 
Första intrycket i summering: JADU... Inte gav det här mig speciellt mycket. Besviken. Jag trodde att det mer var riktat för tittarna. Måste tillägga att det såklart handlar om personligheterna, och det var väl egentligen inte det jag tänkte analysera. Men... det fanns inte så mycket annat att skriva om. Vart är träningen? Lite mer kan man trycka in. T.ex. det där med hälsosam mat och laxen. Smacka dit en text där det står i varje 100 g lax du äter så får du i dig cirka 18 gram protein, 12 gram fett samt Omega - 3. Man kanske också kan tipsa om vad statisk och dynamisk träning är när de ändå pratade om det (för dem som faktiskt inte vet). Statiskt träning är då du t.ex. gör som Sara Montazami, "jägarställning" eller "90 grader". Dynamisk menas att du tänjer och drar ihop dina muskler i en rörelse. Träningslära for noobs. Aja, man får väl leta reda på något annat mer legit program. Dom försökte väl i alla fall.. host.. *
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Bjurek

Blev också lite besviken, ska i alla fall fortsätta titta. Det kan ju bli bättre!:)

Svar: Man hoppas.. Jag själv har börjat träna, och trodde det var liksom "rå" träningsprogram med coola brudar, o smarta tips. Men lite platt, kanske blir mer fokus efter några avsnitt..
Julia Winnerstad

2014-03-21 @ 18:05:37
URL: http://elinbjureks.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0