Nu är det helg för Julia

"Tjenare"... så börjar jag nästan alla mina jobbmail. Eller "Tja!" eller.. varför inte "Tjo där!" 
Riktigt proffsigt av mig tycker jag. Jag försöker också rätt ofta leta reda på den andra personens namn. Kan vara förmånligt tycker jag. Så slänger man in ett " Nemen.. Tjäna där Ulban!" (tror inte man kan heta Ulban..) Hoppas det funkar hos några, så att dem blir glada när de läser mina mail. Vissa kontakter måste ju snart vilja sätta en spärr/block för mig, eftersom att jag inte lyckas samla alla ärenden i ett och samma mail. Nu är det i alla fall helg för min del! Min lediga dag x 3 faktiskt. Inget extrajobb i helgen. Som jag vet hitills. 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

din header är SÅSÅSÅ snygg!

Svar: Tack så hemskt mycket! Hihi ;]
Julia Winnerstad

2014-03-21 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0