Besök hos frisören - Har bokat

Help. Visst ser det naturligt ut? Haha, man får skratta. (a)
Hello.. energi-lös julia..  Driv-lös. Funderar om jag ska åka till frisören för första gången. Varje gång jag sitter på bussen på morgonen så tänker jag på hur less jag var på blont hår, och hur glad jag blev då det blev brunt. Men nu, helt plötsligt så har jag lyckats färga en färg som inte alls vill smälta ihop med min naturliga hårfärg. Så därför funderar jag om frisören kan hitta en nyans av brun som skulle kunna smälta ihop med utväxten efter ett par månader. Vill inte bli stammis hos frisören. Men vill gärna ha bra råd, och en hållbar nyans som passar till min utväxt. Jag har ju råd, så varför inte testa en gång, ett besök. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad synd, tycker du har skitsnyggt hår nu som det är!

2014-04-06 @ 13:09:06
URL: http://sextondeoktober.blogg.se
Postat av: julia

Hahaha, becka. Jag avbokade det ;] Var för feg.. ska slinga sen själv ifall ja orkar.

2014-04-08 @ 09:38:31
URL: http://lulablue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0