PROJEKT 8 - LILLY

 
Hej!
En av mina favvoband gjorde det inatt. Släppte ett album alltså.. inget annat O.o gash..  "Lilly" heter den och inkluderar låten "+" som jag lyssnat på väldigt länge i en annan version, där den finns på: Vimeo http://vimeo.com/72279534 - och om jag ska vara riktigt ärlig så har det hänt att jag hört den på repeat ett par gånger och bara suttit ned och tänk på allt mellan himmel och jord. Brytt mig noll om allt annat och spolat tillbaka tiden för en stund. Önskar att jag också kunde göra musik så här fullt ut och skapa liknande verk. 
 
Har ordnat 2 spelningar åt dessa grabbar och hoppas att de får flera stycken fler och reser sig bland alla andra band och artister som finns här i Sverige. Hejja Projekt 8! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0