7 minuters långt röstmeddelande

Tja. Idag kl: 03:37 så fick jag ett röstmeddelande av en strange snubbe som upprepade "ja elskarä " typ 15 gånger. Han snackar om några barn och grejer, och då förstår jag klart och tydligt att denna man har ringt fel. Så grymt pinsamt för honom. Detta är en troligen full en snubbe som har barn tillsammans med någon, men ringer fel. 
Mitt i allt så vänder det och han säger att "jag" är en kärring och att han ska ta barnen ifrån "mig" 
Hm... jag hoppas att denna man får kontakt med den han söker. Fast å andra sidan. Låt han inte göra det /: verkar som en ostabil snubbe.... Tur att de inte var ett mordhot eller någonting läsigare som jag trodde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0