Jag ser obehagligt glad ut.. Blunda gott folk, blunda.

Jag ser obehagligt glad ut på denna bild.. Blunda gott folk, blunda...
 
Just nu funderar jag om jag ska fara till ICA MAXI eller om jag ska skita i alla ärenden jag hade där och göra det imorgon. Inga större bekymmer denna dag alltså .. Ännu.

Dessutom så har jag haft en dag på OKQ8 mellan klockan 8-12  där jag "provjobbar" vad det nu betyder för dem.. vet jag inte. Jag bryr mig inte riktigt då det inte är säkert att jag kommer kunna jobba kvar (se sista spalten). Där har jag brottats med en fyrkant gjord av pressad kartong, staplat olika bil-vätskor på hyllor, och snurrat på insidan av en kyl (vad det nu betyder för er, det vet jag inte heller).

På fredag får vi veta om vi (dvs. jag och Jones) kommer in på något universitet, och i så fall vart. Stockholm vs. Umeå. Mweh, allting blir så komplicerat om vi drar till Stockholm. Mestandels på grund av transport hit och dit. Tar väl cirkus en timme hit o en timme dit, från universitetet o hem. Hem som då blir min kusins nyköpta hus. Tur att man i alla fall har en "halv" kusin som kan kirra boende ett tag. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0