Samordnare på Kulturnatta.

Så jag har börjat mitt nya jobb på Kulturnatta, Umeå C nu. Under arbetstitel; samordnare. Jag vikarierar för personal som ska plugga. Jobbar mån-tors, kommer och går lite som jag behagar, och då det behövs. Just nu är det superlugnt, och jag passar på att läsa igenom alla hemsidor och fakta jag känner att jag behöver ha mer koll på. Det mesta vi gör verkar vara väldigt hemligt ;] så jag får inte blogga så mycket om det. T.ex. artist-releasers, mitt nya jobbnummer (till min iPhone 5s (sug på den). Program-släpp osv får ni veta då det kommer ut på hemsidan: http://www.kulturnatta.com. Det är t.ex. jag som skriver programmet och har kontakt med folk. (Eller kommer att få, inom framtiden.) Just nu så är jag väldigt ny, men kommer sakta in i det. (: Idag torkade jag ur en hylla och slängde ännu en saftflaska som var 1 år utgånget datum på. På måndag kanske jag köper in lite hårdbrö och nudlar och lägger längst upp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0