Problematiseringar.

Har mest spenderat tiden på kontoret nu. Så inte blir det mycket bloggande eller så. Men vem blir skärrad för att jag inte skriver? HAHA. Lyssnar på UKF- musik mest jämnt, och spelar quizkampen. Heter lulablue - om någon vill utmana. Vad mer.. Ja, jo jag har tagit en diskution på telefon idag men en person som inte var speciellt nöjd över en situation pga diverse anledningar. Men han/hon fick ta det som det var eftersom att så var det. (: Försökte mitt bästa att sköta det snyggt. Ska nog klara det här med konflikter och problematiseringar. Oj vilket långt ord. Finns det ordet? Jo, jag googlade. Allt på google stämmer. Alltid. [:
Photo-boothing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0