Ömmande knä och kupé-värmare

Tja!  Slog i knäet i bildörren imorse då jag skulle kravla mig ut ur bilen. Eftersom att förardörren är olåsbar på utsidan (nyckelhålet är fruset) så måste man låsa på insidan, och sedan hoppa över växelspaken utan att få den i arslet, och sedan låsa på passagerarsidan. Det är lätt att alla lemmar springer åt olika håll. Knäet mitt fick sig helt enkelt en tjong i medaljongen. Vilket gjorde ont. 
Har försökt att beta av saker idag som jag bör gör t.ex. gymmat. Eftersom ursäkter efter ursäkter hamnar ivägen för att jag ska ens hitta tid till det så har det inte blivit av sen förra fredagen.
Sedan så har jag skruvat fast min nya kupé-värmare, samt stoppat in min nya bilfilt, och bilskrapa i bilen. Allt i tigermönster (mamma tycker det är skitkul) 
Till sist idag då? Nu vill jag börja se The League o se om den är någe bra, medans jag färgar håret som jag skjutit upp i säkert en månad. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kliver du inte ur bilen från förarsidan, går runt till passagerarsidan och sträcker dig över till förarsidans lås? kändes väl mycket enklare och det är inte alls jobbigt.

Svar: Nej det är lava utanför bilen, tills den är låst.
Lula

2014-02-02 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0