Beställning på extra höga jeans på Pieces.se

Uppdatering: Riktigt nöjd! De sitter alltså PERFEKT! tyget är supermjukt och strechigt. Sitter just nu i sängen i sträddarställning och det tar inte emot någonstans. Annars hade jag lätt gjort hål i dem när jag sitter såhär (har hänt med andra brallor) Helt rätt att köpa dem med hög midja som dessa två. Fattar inte vem som skulle föredra låg midja på brallorna. Vem gör det? Jag beställde storlek M/L - vilket troligen motsvarar 38-40 (om de storlekarna ens finns kvar) Det skulle inte göra något om de krymper en aning i tvätten, pga att tyget är så pass formbart. Bäst idag! 
 
Det tog då jävla tid innan man fick igenom en beställning!!! Beställde i alla fall tillslut dessa två Jeans-Leggings på Pieces.se. Båda har dragkedja där bak och dem gick tillsammans på 600 kr (erbjudande 2 för 600 kr).Men! Jag blev ju tvungen att betala med faktura så det tillkom 29 kr... Grr! Så inom veckan så ska jag hämta ut dem på Ålidhem Centrum.  
Eftersom att jag mest jämnt drar upp brallerna, vilket stör mig nå så jävuluseskt så passar det här köpet bra. Jag har ett par extra höga jeans ifrån H&M http://lulablue.blogg.se/2013/november/brallor-och-dojjer.html . Dem är grå. Så nu har jag ett par grå, blå och svarta höga jeans (Najs!). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0