ATCHOOOO!

Hejsan! Vad ska jag uppdatera med då... Jag kollar just nu på olika kurser och program på universitet till hösten. Ska hålla de flesta dörrar öppna för vad som händer. Går inte att anmäla sig ännu dock. Vore skönt att få göra det redan nu, så att man inte glömmer bort det..
Idag åkte jag hem med första bussen. Inte så lätt att planera någonting i detta skede. Man skulle vilja ha lite klartecken så att det går att ge andra klartecken osv. Men såklart tålamod och lång stubin. Dessutom så blev jag nog lite sjuk efter helgen. Stod utomhus och försöka få någon täckning på telefonen i snöstormen, och mitt ute i skogen utan jacka. Osmarta val när man tänker att "Det ska inte ta så lång tid"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0