Jag har inte ens berättat om VIP-galan.

Jag har inte ens tagit upp det här. Projektet jag jobbat med som tagit upp flera timmar av min tid, typ from i Maj kan man säga.. (vi började nog planera i Mars) VIP-galan gick bra till en början, i helhet så att säga. Sen invarderades torget av nynazister, samtidigt som några andra (helt orelaterat till nazister) gick fram till oss och försökte få oss att hålla tyst eftersom att de hade bokat apberget för att tala om ett väldigt viktigt val, (som jag nu glömt bort exakt vad de handlade om) tänker inte säga ngt om de nu råkar vara fel. 
Men hur som helst, så blev det kan man säga lite av ett trippeldrama där på torget under någon timma ungefär. Så kommer ju artister och vill spela, samtidigt som vi hör demonstrationer ifrån Åhlens hörnet, och gubbar som klagar ifrån andra hörnet. Plus på det, så hade jag sovit 4 h av de dygnet.. eftersom att jag natten där intill var nattvakt till scenen som vi hade; som plus på det fått bygga upp på andra sidan torget, även om vi bett om tillstånd för sidan på apberget. Så kort sagt, kaos. Men go musik var det, och jag lyckades få med en bild eller två.
Sista bilden där, jag lägger nog ut filmklipp på facebook, så himla söt tant. Men o så ivägen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0