BLOPPIS - Jackor, skor, boxsäck + hanskar, böcker och tidningar. Julklappstips.

Kan ju testa lite bloppis (:
Ljusgul höst/vår- jacka från L.O.G.G, (stl. XL) 150 kr
Azurblå vinterjacka ifrån TOUCHNINE, (stl. manlig M), 400 kr
Ljusbrun skinnjacka ifrån ONLY, (stl. liten M), 150 kr
Nelly skor - LIVA (värde 699 kr) Säljer dem för 200 kr! stl. 38.
BOXSÄCK + hanskar (ifrån stadium) (Originalpris 500-600 kr) Säljer dem här för 250-300 kr
Angels Unlimited (hela serien på 6st) - 50 kr (Supervärt att läsa, läst om hela serien)
Gossip Girl - (5 st) 40 kr (Riktigt roliga här och där)
Livet enligt Rosa 10-20 kr (Klassiker)
Piratika (1&2) 50 kr (Handlar om en kvinnlig pirat och dem karaktärer hon möter)
Andra böcker 10 kr
W.i.t.c.h. - Serien! Har minst uppåt 50-70 exemplar, ifrån år 2002-2006'ish Ta 10 betala 20 kr (annars 5 kr styck)
Har också en hel drös med FRIDA, COSMOPOLITAN, VECKOREVYN, ELLE osvosv.. samma där ta 10, betala 20 kr. (annars 5 kr styck)
 
Nu tänker du säkert såhär, ah det vore ju najs men jag orkar fan inte åka till ngn random kvinna och knacka på för att köpa den där jacka,boken, osv.
Var lugn. Jag kan bara smsa när jag har vägarna förbi så släpper jag av det du "beställt" av mig lägger du in pengarna på mitt konto/eller ser till så att jag får den slant de handlade om (:
Skriv en liten kommentar, om du gillade någonting! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

hahah ååååå!!!! angels böckerna<3 har dom själv! hade glömt...

Svar: Dom äger balle. Eller så kanske man inte uttryckte det då man läste dem men. Var helt inne i deras uppdrag o allt (a)
Lula

2013-09-23 @ 22:04:09
URL: http://koii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0