Beställt hem ett par glajjor ifrån Pilgrim, och donera mina gamla till att tvättat/mätas och ges till någon bättre behövande.

Det är precis vad jag gjorde det! Jag såg nästan ingenting med de glasögon jag haft sedan 6:an, och jag har definitivt inte samma syn som då. Så det kan komma till hands till någon som kanske har precis den synstyrkan, så att den kan läsa tidningen, eller ens se sina egna fötter. Vad som så hoppas jag att dem kommer till nytta (: Detta gör man alltså på Synoptik, eller har ni en annan opitiker tycker jag ni borde gå dit och fråga "Var det här man kunde lämna in sina gamla glasögon?" Så om de säger "Nej, det är nog synoptik" Så bör man fråga dem varför de inte också gör samma sak? (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0