Ingen läser texten. Men det är mest för mig (:

Jag tror att jag nyss gjorde min sista uppgift/hemläxa under min gymnasietid. Nu är det snart slut. I måndags var livet som gnuggat i hästbajs, men sen i tisdags har jag fått fler goda nyheter. Det känns bra. Heh, och nu har jag suttit och gjort lugna saker, som att söka runt på en ny dator, som jag ska få dela priset på med mina föräldrar. Fick också veta att jag fått ett till MVG, i sceniska projektet idag (en av de goda nyheterna) Ska dock försöka tjata mig till ett eller två till MVG, innan jag går ut. hehehe... så äre. Nästa vecka börjar någon sorts top-model program som verkar kul (hjärndödande) och också futurama kommer att börja sändas nu i Juni (längtat!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0