Mimerscenen 18 Maj, Kulturnatta 2013! (Sista anmälningsdagen 25 April)

Sådärja! Kulturnatta 2013, Mimerscenen! 
Nu sätter intresseanmälan igång! Jag kommer som sagt att arrangera mimerscenen detta år, som går under temat Ungdomsscenen. Vi vill ta fram unga talanger och deras musik/dans/cirkus akter, you name it! 

Första tiderna på dagen så önskas 3-4 rockigare band/tuffare akter som ska hålla igång raggarträffen som organisationen Big Family Cruiser står för!
Sedan efter klockan 17:00-00:00 är det fritt för alla genres. Ungdomstemat är ett förslag av Kulturnatta och det passar ju in eftersom att jag förra året vevade in lite nya/unga artister till min scen (Blå scenen 2012), med ett fokus på att få Midgårds elever en plats att spela. 

Maila in eran intresseanmälan till min väldigt seriösa e-mail address [email protected] eller här på facebook (senast 25 April) med namn på gruppen/artisten. Länka soundclouds, youtube eller annan hemsida. Var inte osäkra, detta är en stor chans att synas!

Mvh Julia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0