Hur går det då?

Ja.. och hur går det då med detta "lån" som det blev. Eftersom att jag är lite kändis på Musikkanten (a) kan vi låtsas (: så fick jag låna paketet någon dag. Nu har jag suttit i 3 h och glott tomögd på Reaper som jag körde med istället för StudioOne, som hängde med paketet. Fattar inte mycket av Reaper men ska få en genomgång imorgon. Grejerna just nu vet jag inte så mycket om eftersom jag inte fick till det och förstod inte heller vad jag höll på med. Säger ingenting just nu, känns ändå inte som att jag arbetat rätt. Dessutom så har jag bildat RAGE på kartongen som inte gick att stänga igen.. Uppdaterar imorgon ifall jag blivit någe klokare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0