Helgen tills nu

Det är inte så att det är en lucka där emellan. Har sovit hos nathalie i över 12 h... inte nyttigt, ätit pommes och jordgubbar. Jag har också varit hos jones, lagat våfflor och sett 2/3 av en film, då mamma hämtade upp oss. Spelade kubb och solade lite då vi kom hem. Jag gjorde veggiebullar (vegetariska platta saker, inte motsvarande kanelbulle) och ah.. så satt vi o halvsov framför Goldeneye igårkväll. Nu är det tisdag, och dagen då jag ska förbereda mig. Men ja vet inte om jag kommer packa med så värst mycket. Det nödvändigaste, sen ville jag ju shoppa resten :] Sthlm..
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha FACE

Svar: framtänderna ;]!
Lula

2013-07-04 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0