Universitetet nu igen

Här sitter jag nu o bläddrar igenom Saco's bok "Välja yrke" med typ två program som far hit o dit. Det är dietist eller civilekonom/ekonom.. som gäller. För tillfället iaf. Skulle vara kul om de gick att kombinera. Ska nog boka in ett möte med yrkesvägledaren och se om hon kan göra 2 till 1. 
Å andra sidan, så sitter jag och funderar på det här med dietist och motion o grejer. Längtar lite till att skolan början, så att vi kan börja med vårat egna träningsschema. Känner mig lite som en juldegklump atm, men med förståelse. Brukar bli lite så då det är jullov. Första vintern de här, som jag faktiskt bara längtar till våren. Underligt hur man ändrar insikt om saker. Men jag hade en riktigt bra sommar förra sommaren, åkte utomlands, jobbade på världens bästa jobb. Eller det var ett riktigt bra jobb iaf, också spelade jag musik, och gjorde lite ny musik också. Men snart är det dax alltså, att göra en början på det hela. Stabilisera sig till en alternativ väg i livet. Tur att inte utbildningen är enda vägen ut i livet liksom.. de vore katastrof o.o 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0