Onsdag is made for shopping.

 
1. Hårfärg 79:- (Åhléns) 
2. Koffeinpiller 50:- (Apoteket) 
3. Rengöringslotion 45:- (Apoteket) 
4. Ljusbruna boots 199:- (Dinsko) 
5. Mörkbruna skor 199:- (Dinsko)
6. 3-pack sockar 30:- (H&M)
7. Vit stickad tröja 199:- (H&M)
8. Sportbh blå 49:- (Stadium) 
 
Totalt 850:- ! (Trodde jag var över 1200 kr minst) men såklart.. sen vare ju parkeringen.. kring 65 kr eller så..
Men jag är riktigt nöjd med allting faktiskt. Jag hade gjort en lista, och höll mig typ till den till hälften iaf (: Ska nog färga den yttepyttiga lilla hårväxt jag har nu, och kanske senare strutta runt i skorna, se så att jag inte ramlar. Aldrig haft sånna här typer av skor, spännande! :S Hur tycks om nya headern (:
 
/Lulablue (saknar fortfarande min loggo..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0