Födelsedagspresent maybe..

Det fanns en tid.. då även jag hade små små små magrutor (låååångt där inne) Dom vill jag ha tillbaka. Eller, jag vill  iaf ha en till hobby att göra det här året. Typ den mest kliché nyårslöftet ever, att börja träna lite mer. Men jag sitter här nu tro det eller ej, och överväger ganska så seriöst att köpa ett årskort på Sensia24, dagtid. 1499 kr, och det är nog det billigaste stället i hela Umeå. Muskler kan nog inte jag få för mycket utav, så att.. varför inte. Jag har ett par tusingar på kontot, som sparats och sparats. Om jag bara önskar mig riktigt hårt, så kanske jag kan få ett bidrag ifrån föräldrarna också (a) Sen är det ju viktigt att skapa en slags rutin då man är yngre, så att man behåller den något så, tills när man blir äldre. Right? 
/Lulablue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0