Det känns som söndag..

Vad har jag gjort idag då.. Hm, så här vare. Började med att kliva upp frivilligt, för att skjutsa Jones till stan kl nio typ.. bajsa dig. Men grattis för att ni vann. Sedan for jag runt på lindex/hm/dinsko, lite för tidigt så jag gick in på Ica maxi istället, och stod där i typ en timme o kollade på smink o burkar o kläder, som en zombie. Ja sen for jag hem, och fastnade vid projekt runway sverige - marathon. Såg nästan hela, tills pappa vaknade upp ur soffan och klagade på att det var så dåligt (han hade inte sett ngt) och nuså har jag klippt i gamla kläder, och funderat hur ja ska sy om dem osv, medans ja surfat runt på tenton.se och stepin24.se hemsidor. Kmr nog bli ett testa på på tenton ngn dag, sedan kanske ett månadskort där, tills att Nathapatta bestämt sig över Stepin24 elr vad de blir (: hm, jadu.. fullt upp! Eller.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0