Matteprov+fystest = filmkväll

Hade fystest idag på dansträningen. Vilka dåliga siffror som kom fram.. Men det gör mig inte så mycket. Förståerligt då jag ändå suttit stilla i ungefär 2-3 veckor. Det positiva ur testet var att jag fick runt lite blod o systemet, och jag känner mig riktigt slut i kroppen när jag kom hem. Det kan vara rätt så skönt ibland, när energin har gått till någonting. Det dåliga med med att bli helt slut, var väl att jag skulle ha matteprov efteråt. Vilket inte kändes sådär superduper bra.. Det har varit lite dåligt med genomgångar känner jag, fast helt ärligt ett 100% jobb ifrån min sida. Kunde inte ha förberätt mig mer... Hoppas det räcker, imorn får vi veta. Ikväll ska jag nog bara, kolla ifall det finns någon läxa att göra bort, och sedan se på How to train your dragon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0