Tja! Här är mitt sextonde julklappstips! Den aktive musikälskaren

Tjo! Har försökt nu i evighet att få en Ipod att synkronisera och fungera med min dator, via Itunes och allt. Det känns bara allt för komplicerat. Jag försöker att få över musik till den, så att jag kan ha den på då jag gymmar/springer. Men jag ger upp. Jag önskar mig istället en enkel liten mp3-spelare som jag kan klicka fast i tröjan, eller springbyxorna. Finns en version som heter Andersson black på Netonnet, MEN ej i lager just nu. Vill hellre ha den svarta, inte den rosa och helst med skärm. Och BRA lurar till, (plug-in) (KOSS är bra) Så de inte ramlar ut då jag går/springer/cyklar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0