Mitt tredje julklappstips! UNICEF- hjälpen


Tja! Den här kan verka lite tjatig, men snälla det är inte ens svårt. Haru åldern inne och ett eget konto så är det bara några klick bort. Pengarna går inte alls till mig, utan är bara i samband med att jag fyller år i Januari och hoppas på att få hyra en lokal i min by där "inträdet"/ presenten till mig kan vara att man skänker en slant till insamlingen. Betyder mycket mer, så om ni vill tjuvstarta;
Klicka in här, och kommentera vad ni gav här i bloggen
Länk: http://unicef.se/egna-insamlingar/julia-fyller-20-ar
 
Detta är i samband med UNICEF och jag har själv skänkt 200 kr i mitten av november, det var fett lätt, och fett värt det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0