Mitt femtonde julklappstips! Spararen:

Tjena! Jag är en sådan som knappt köper något nytt smink alls. Är rädd för att det andra ska bli gammalt när jag har flera av samma sort. Men nu igår så skruvade jag igen min mascara köpt på Coop forum för 39:-, och så gick själva "locket" av. Flög iväg en bit, som Zingo tyckte var roligt att leka med. Jag tänkte att.. nu kanske det är dags. Jag önskar mig en vanlig mascara vattenlösning, färg: brun och en vattenfast mascara, färg: svart. Man har ju hört att man ej ska dela smink med varandra, och inte heller använda samma produkt i mer än 12 mån. (Jag har själv råkat på att få igensvullna ögon pgaatt inte tvätta bort smink runt ögonen, så va hellre hälsosam än lat) Så kanske dags nu. Till er andra som är sparare, uppmanar jag er att förnya er, och behålla era ögons hälsa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0