Kanske försäger mig men det gör inget! GYM

Hej! Har kollat runt nu på gym, och ska testa ett till imorgon. Får försöka vakna i någorlunda tid. Har också laddat över jättemycket låtar, som tillfälligt får ligga i mobilen. Passar gymmet så köper jag en mini-mp3 spelare, där dem får ligga. Bara massa unts unts, och några goingar som jag hade förut då jag gymmade. Kanske ett smart knep att minnas hur det kändes. Uppdaterar imorgon om vad jag tyckte, och hur jag tänkt göra/gjort. OCH vad stället heter, samt priset.  
(För en vecka sedan)
 
UPPDATERING!: Stället jag var på var Udominates gym på Gamlia (gamla gamliavallens gym) De har tydligen bytt namn. Det kändes inte speciellt bekvämt där, och jag gick en sväng runt i salen och kände att jag saknade Tenton på Haga. Så några dagar senare så for jag förbi Tenton på stan och köpte XPRESS-kortet för 199:-/mån (Haga & City). Man kan köpa det vilket sträcker sig över ett år. Men om man vill så kan man säga upp det dagen efter, så håller det sig i 2 månader, vilket då är uppsägningstiden. Som jag förstod det av avtalet. Hoppas jag nu inte blev lurad bara. Läste papperna ganska så noga. Så där tränar jag nu. Kommer nog mest bli på Haga, eftersom det är minst folk där och bara lugnt och trevligt! x) 
(Just nu)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0