Här är mitt tjugonde julklappstips! Nagellacks-entusiasten.

Tjenare! Redan dag 20.. La ut ett tips dag #9, som var GIFTBOXES. Detta är lite liknande. Men jag tänkte lägga ihop en giftbox med nagellack/tillbehör. Här nedan ser du lite olika inspirationer man kan försöka få tag i.
NAILPOLISH - depend i olika färger, brukar finnas från 19-25 :-
SPONGES - för att göra t.ex. ombre-naglar  
[TUTORIAL:http://www.youtube.com/watch?v=YAALQVw_SGA] brukar finnas asbilligt för 10:- (8st) på Dollarstore, om man bor nära en sådan butik. Annars skulle jag gissa på att du hittar dem lite överallt. Foundationssvampar brukar de också kallas.
DETAIL-BRUSH- leta lite om du vill ha kvalitet på borsten. Men annars säger jag såhär; köp billiga barnpenslar, som är små och klipp till dem om de bör vara mindre för finare detaljet. Gissar på butiker som Clas Ohlsson, mellan 10-30 kr. Det funkar btw lite bra med tandpetare, men lite knasigt att slå in i ett paket.
GRAFFITI-NAILS- har för mig att de är en aningens dyrare än vanligt nagellack, ungefär upp till 69:-
NAIL-DECORATIONS- finns i miljorners olika designer. Hittade aaaascoola o söta (låter som en riktig nagel-tönt) från Kina LÄNK: http://www.ebay.com.au/bhp/nail-art-fruit, men jag har inte ännu vågat beställa något ifrån Ebay. Känner du att du är bekant med Ebay, kör på det! Eller, sitt och gör egna i cernitlera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0