Här är mitt fjortonde julklappstips! Den kreative:

 TJA! Mitt fjortonde julklappstips är en hint till !! min syrra, eller morsa eller så som kanske checkar Panduros hemsida då och då. Men denna textilfärg-palett finns alltså att beställa där. Jag skulle gärna också vilja ha vit färg, eftersom att jag nu har bara svart. Är en kreativ person som gillar designa eget, gjort massa egna kläder om ni kollat min blogg förut (ganska länge sedan) Fack,jag vet inte hur man länkar till en sida typ, så rebloggade ett gammalt inlägg, som borde vara under detta.. Där tryckte jag på ett par huvtröjor iaf. Har gjort mer sådant. Önskar jag typ kunde göra tröjor på beställning. Vore asm. Ur choice lixom? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0