Sunkig gammal glass, och lagom stökigt femteårsklass.

Hej! Jag som inte trodde att jag skulle behöva kliva upp före kl sju någe mer detta år i alla fall, trallade upp iaf klockan 6 över sju imorse för att göra mig iordning. Mamma fick panik igårkväll då hon skulle visa hur man använde Paint-programmet till sina elever, då hon själv inte kunde det. Så jag fick vara med imorse from kl 8:15 till 13:45 så ungarna slutade skolan. Nja, lärare kommer jag nog inte bli med beundrar min mor för att hon orkar och finns till för dem. Ja juste, där uppe ser ni hur min glass var när jag skulle äta den, god var den inte heller. Så jag ska gå och slänga den nu, den smakar sunkig gammal glass..
 

Kommentarer
Postat av: :)

Äntligen, min favorit blogg uppdaterades :)

Lite små hård glass. :]]]]]]]

2013-08-21 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0