Hoppat på VIP-tåget, och jag kan snart se slutstationen.

Har varit och "bakat", jag satt mest och kollade igenom Ellos tidning, och drack coca-cola medans de andra bakade. Grattis SARA ENQUIST! Hejdå BECKA! ;( Men vi kommer och hälsar på dig. Just nu, eller lite hela tiden så sitter jag och mailar och ringer upp folk mest jämnt för att få detta med VIP-galan 2013 att rulla på så smooth som det går. Det ska bli riktigt roligt att höra alla artister och att ens arbeta med välgörenhet, och det jag gillar ljud/ljus och musik-arrangemang. Tack till UST, som är våra ljud/ljus leverantörer i år! (: Tackar också för att jag fått hoppa på VIP-tåget i år. 
 

Kommentarer
Postat av: :)

Folk som jobbar gratis, märklig värld i nu mera lever i. Annat var det på min tid :)

Svar: Din tid... vilken var egentligen Din tid..?
Lula

2013-08-22 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0