En unge som ligger på marken med 50 ark A4 och en näve tusch.

Linn hittade lite bilder från vad de tänkte ha på mitt studentplakat. Tyckte den här var finast, typ "story of my childhood" - en unge som ligger på marken med 50 ark A4 och en näve tusch. På andra bilden har jag sylt över hela ansiktet och en stor hakklapp som täcker magen, men den ser man inte, där ser det inte ens ut som jag. Har börjat se på It's always sunny in philadelphia och tycker det är helt alright, och de är säkert som happy endings, att det blir bättre genom säsongerna. Just nu är min mormor och morbror här, och jag smiter undan solen en stund. Vampyr som jag är. Väntar på ett till pass ska börja, sen ikväll så far vi iväg till Sävar och käkar pizza eller något gött! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0