(Be kind rewind) 19/15-2011

Det är den 19/5-11, och det känns fortfarande konstigt att skriva 11 bakom de där dagarna och månaderna. Ständigt bestämmer tider förändringar, och och förändringarna bestämmer också hur vi ska reagera. Vi planera tusen saker under tiden tills vi fyllde 10, och kände oss säkra på att allt eller inget skulle slå in, men det blir inte så. Snabbt blir några utav oss vuxna, och vissa stannar som "barn" medans de allra flesta fasnar där emellan, fast än de hade en plan på att inte bli stor. Vi går igenom flera faser och hjälps av musiken som beskriver våra tankar och funderingar. Plötsligt blir våra allra närmaste våra fiender, och vi börjar konkurera om vem som har det svårast, och vem som det egentligen handlar om.
Det är inte konstigt att vi blir less, och vi vill att alla ska veta. Så att vi inte blir ensamma med att faktiskt må bra som vi har det. Jag ska vara ärlig och säga att jag mår bra. Everybody, jag mår bra. Äntligen äntligen äntligen finns det självförtroende och äntligen finns det mod och motstånd att välja bort det som är dåligt för mig. Jag tror jag har fattat det nu.

Jag vill bara säga, skönt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: :)

väldigt vacker text, sitter här med en gråten i halsen :'(

Svar: Dont cry, cry, cry
Lula

2013-08-21 @ 21:53:04
Postat av: Anonym

Jävligt fin text och jävliga najs att läsa<3

Svar: Tack, den är ganska så gammal, men såg massa knasiga och djupa texter då jag kollade tillbaka i min blogg. Har man tråkigt så kan man göra det med sin egen, eller min. Roar en stund iaf
Lula

2013-08-21 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0