Unts, unts, unts unts.

Sitter i soffan som jag nyss somnade i. O va kul o ha den här bilden i ögonvrån samtidigt som jag skriver. Unts unts, unts unts.. nemen back to the serious stuff.. Nu gäller det. All läxa vill ja ha gjort. Naturkunskap, matematik C, arbetsmiljö och PA100.. Snart kan jag nog skicka in en preliminär rapport. Sen får ja väl se vad jag får för feedback. Siktar på att bli färdig med PA100 ikväll. Eftersom att nästa vecka så är det Sthlm som gäller, from söndag morgon till nästa söndag natt. En hel vecka alltså.. adu, hoppas väl på att det är rea i sthlm då vi kommer dit ;D Laddar över någon tusing på kortet o ser om de har något i min smak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0