Stockholm so far.

Vi är inne på femte dagen här nu! Har nu fått igång mitt shoppande. Varit som en åttaåring hittills, och sagt "nä!" så fort ngn föreslagit ett köp. Men no way att ja köper stuff över 300 kr x) Lever billigt, o håller i pengarna. Kanske spenderat dryga 500 kr sen vi kom hit. Tycker jag verkar rimligt. Köpt sköna tröjor från cubus och ginatricot (tror jag det var) Vi har hittills varit på Dans centrum, Cullbergbaletten, Dansens Hus, Kungliga Operan m.m och STEG såklart (Stockholms estetiska gymnasium)
 
Vi har sett dansarna till melodifestivalen träna, och proffisionella dansare hoppa minst 1 m upp i luften. Skakat hand med scenmästaren Dansens hus, samt stått bakom deras ljusbord (fick dock inte träffa ljusmästaren, eller styra ngt ljus) Men snackade lite grann om hur det yrket gått till, och ifall de skett några hemskheter under föreställningstid. (Det mesta verkar gå enligt planerna, beskrev dem..) 
 
Men nu verkar det som att teet blivit kallt och jag slutat äta på min marabou. Några danskar här som går förbi med summerby i handen, och tittar lite snett på en O.o undrar vad de tänker då jag och Anna sitter vid varsin dator.. som sociala människor gör. Ska nog gå och tvätta av sminket o borsta tänderna, upp imorgon klockan tjugo i sju blir det. Då ska vi kolla på fler danslektioner, jazz och modern för min del. 
unts unts unts hör jag från utegården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0