Textmeddelande:

Ligger och ser på Gossip Girl, känns som ett nytt år nu. Brukar ha mina nyårsinlägg, men glömde visst det de här året. Eller förra.. Jag känner att ett visst inre uppbyggnad saknas, men jag är påväg dit. Ligger också och drömmer om en lägenhet, ett jobb, nya kläder, post i brevlådan med namnet "Julia Winnerstad" på. Fyller arton om några veckor, 28 januari för att vara exakt. 28 Januari, 2012 året med alla dörrar öppna. Om vi då inte dör där någon gång i december, eller som Jones sa, dom kanske vänt almanackan upp och ned. Some makes mistakes. Jag ska försöka proppa in mer saker det här året. Om jag får chansen att få ett jobb ska jag ta det. Servitris, städare, diskare. Jag bryr mig inte riktigt. Det är starten, och jag får ta skiten.
Undra hur länge en croissant håller.. /julia

Kommentarer
Postat av: Nathalie

DU måste vara redo den 23 februari för då kör vi så det ryyyker! :D

2012-01-09 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0