Jag skulle vilja hinna med så mycket, och nog väl hinner jag allt det jag vill hinna, men vill jag det?

Har matteprov nästa vecka, tror jag/hoppas jag. Jag är efter, tror jag/hoppas jag inte. Jag borde göra litegrann ikväll, men just nu är jag kissnödig, och när jag är det tänker jag inte på precis mycket mer än att jag måste gå på toa. Sen så såg jag projekt runway och gamla minnen kliver fram, så nu vill jag bara ned och sy. Har inte köpt tyg eller tygtrycksfärg till min nya dataväska, för jag har 159 kr på kontot, och pengarna kommer på lördag som btw! är min födelsedag. Min dataväska gick sönder idag, den sidan som inte var lagat med en säkerhetsnål ramlade helt enkelt lös. Sitter också här och tittar på M1 blonde & stronge, Schwarzkopf slingor och undrar när jag ska ha tid för dem.. och när vill jag permanenta det igen? hur kommer det se ut..
Nu hoppas jag att personen här inte mind, men jag tyckte bilden påminner om min hårlängd och hårfärg just nu, så det passar bra som "framtida visions -bild" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0