New Girl, och smått billigt.

Mycket man vill ha, men här har jag inte kostat på mig. Tänkte bara berätta att Ica Maxi går lika bra som vilket annat kändismärke som helst (: 2 st bh's för 99 kr, och underdelar för 10 kr paketet (innehåller 1 par) det blir som att man är jakt på smågodis x) Skaffade mig 13 par för någon vecka sedan, och de bästa med dem är att de har bra resår överallt o typ inte.. faller av. Väskan har jag gjort själv (måste ni väl se) Bråkade med symaskinen i någon timme sådär, och tryckte Jack Black på framsidan. Även om det inte ser ut som han, så ser det väldigt härligt ut med en sur gubbe bland mina underkläder. Nu ska jag börja se New Girl, som för att göra avslutet på Misfits lite lindrigare, hejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0