hejs o svejs o allt annat grejs.

Puss In Boots- Bättre än vad man tror, jag skrattade så mycket åt saker som.. kanske inte är så där jättekul. Håll koll på katten i bakgrunden som gör typ "oh snap" i varannan mening.. Jag har haft en blandad dag idag, fick inge bra på mitt matteprov, men senare samma dag så fick jag väldigt bra respons på min skidåknings-insats ;o jag som hatar skidor. hatade.. tydligen :) Nästa vecka bad, hur ska det gå. Jag som varken kan dyka, eller simma ordentligt. Vet ni vad jag längtar efter? Grekland.. fast jag hör att det far lite hit o dit med ekonomin och valutan där just nu ;/ tråkigt om det kommer påverka resan den 15 juni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0