Sy-time!

Hej! Detta är vad jag har sytt de senaste dagarna. Inte för att det tar dagar att sy precis, men.. En tröja med massa olika mönster. Den är supersoft på insidan så jag var bara tvungen. Tyget gick på 150 kr/kg på Ohlssons, men jag tog en bit som kostade ungefär 126 kr, det räckte inte riktigt, för ärmarna blev kortare (fast jag gillar det, drar ändå alltid upp dem) Byxorna är däremot från ett gammalt tyg, som jag hittade i källaren där jag syr. Ett vanligt mönstrat strech, som brukar kosta 100-150 kr på Ohlssons. Blev fina mysshorts. Vet inte om de är för kalla för att ha på Five ikväll. Kan kanske ha mina nya strumpbyxor som jag lyckades riva hål i, första dagen jag skulle ha dem. Tur att hålet hamnade längre upp på benet, då kan man fortfarande ha shorts. Nu har jag babblat på mycket för att vara ifrån mig! Hejs svejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0