Come back around

Tjenare! Jag gillar denna dag, hittills iaf. Har laddat hem Misfits säsong 4. När började den sändas?? Den är inte riktigt i stil med de andra säsongerna, nya karaktärer. Alltid lika svårt att ta igen då. Det roliga med serien var för det mesta karaktärerna. Men man lär sig väl känna igen dem. Så jag sitter och drar igenom hela säsongen atm. Liife.. Nemen ja skulle gjort läxa men.. elr jag gjorde dem. Nu är dom ju slut :// Vissa har det ju underligt svårt här i livet, det är synd om mig. Kanske ska plugga lite i förväg på matten, lär behövas. Bådas faktiskt inte så gott inför detta prov. Jag får se det som ett test, göra om det efter lovet. Förhoppningsvis blir det ett G (: Hare bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0