Jag vet att jag är lite tidigt ute..

Hej, jag vet att jag är lite tidig, men att jag sitter och kollar upp nya höstterminsschema.. wow alltså.. I love it. Sovmorgon, sovmorgon, det är mer sovmorgon än vad jag haft på hela sommarlovet :o Vet ni alltså.. och bra ämnen som Matte C och Ljud och Ljud.. mums ;o Sen ba.. kolla in den underbaraste fredagen ni sett eller vad? Slutar Innan klockan ens slagit tolv.. Vad är det för himmelsk. Jag bara hoppas nu att allt detta stämmer. Blev helt plöstligt lite framåt, ja nästan lite förväntansfull till att skolan ska starta. Också håller vi sen då på att traska in i hösten, vilket är min favoritsäsong på året. Bara great!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0