Man tager vad man haver

Tjenare.. vilken dag. tillbringat i en container med Jonas och min pappa. Jag har varit på skolan igen.. wtf o.o
Jag har också varit i garaget med 3 l blå färg, 5x3 m + 3x3 m plank som jag målat i pappas jobbarskjorta. Hela den vart blå, och mina blå byxor vart blå ;( Det tog nog säkert 3-4 h att fixa. O imorn ska ja göra samma sak.
Men imorn ska jag också mäta lutningen på Rådhusparken så vi kan fixa podiumet i rätt höjd osv.
Typiskt att min mobil kabel är borta, skulle velat lägga in en bild på någonting :/ Men här skitsnyggt! Färgen på scenen kommer bli ungefär sån här färg, en aningen grönigare o mörkare kanske. Men inte mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0