I am your boss

Vet ni vad jag är? Jag är en arrangör, en boss. En testrunda på att se vad jag klarar av inom det yrke jag vill hålla på med. Vet inte vilket namn jag väljer att kalla det yrket. Arrangör/ljudtekniker, fixare, boss. Något sånt som har med föreställningar att göra. Att stå bakom scen, fixa så att allt stämmer, och att alla kommer. Trycka på play knappen och dra spakar hit oc dit. Justera diskant och bas och mellanregistrer, hur man nu justerar alla dessa saker vet jag inte riktigt. Men jag kommer närmare och närmare. (Ni som just blev oroliga där kan lugna er, jag har medhjälp) Precis det här nedan jag snackar om. Jag är arrangör för Blå Scenen, som jag själv ordnat under kulturnatta. All info ser ni på affishen. Det kommer komma en affish kring den 1 Maj där det står vilka artister som kommer uppträda där. Håll ögon och öron öppna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0