Tillbaks och försök igen

Klagat regält på mitt först chock färg som blev röd/dikesbrunt, och sedan slingat alldeles för feta slingor till färgen som jag hade innan, och var jag förvånad? Nä.. har hänt säkert 7-9 gg att jag färgat det knasigt, orange, lila, svart, brunt, superplatina, rött?.. alla färger, förutom helt blått grönt eller rosa.

Ska vi gissa på att till jul har jag lyckats göra samma misstag en gång till.. längtar tills det blir långt, och luggen växer ut, så man kan fläta ihop allt när det blir för mycket, hoppas det blir långt innan jul och när vinter kommer, för just nu fryser jag så mycket om axlarna x).. och jag vill verkligen ha det långt en gång till, känna på hur tovigt och eländigt det kan vara, men också värmer det ju (a) hm.. men ska ja låta det få gå platt? och kanske någon av de här färgerna, well yes please (: Den neders ser ut som min originalfärg.. fast hon har ju en stor blixt på sig, så det är fusk ;( mitt hår blir aldrig så shiny..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0