photoshot-ideér

Personfoto.
Tilltalande blond.
Polerat ljust smink- skarpa linjer.
Oskyldigt svart/vitt.

Emotionella foton.
Med syfte.
Dämpat. Dynamiska stillrörelser.

biccchi:msnr:  timetopretend: lococommotion: (via jenetevoisplustuesmorte)
Classiskt.
Lekfull styling- karaktär.
Intressen.
Vågat, men enkelt.

foto_decadent: Emma Watson by Ellen von Unwerth (Vs. magazine)Kreatift "i ögonblicket/ på plats"
Mycket färgat smink.
Ung. Unik.
Med närvarande.

Fyra olika ideér som jag skulle kunna utegå ifrån, om jag vore stylist. De här förslagen känns väldigt moderna, nästan lite gamla. Men man kan fortfarande göra dem till något unikt- som talar.
Kan tänka mig att första är något i stil med att vara stark och ny; alltså en ny styrka inom sig som många sångerskor/sångare använder sig utav på omslag, efter ett par år för att desperat verka unga igen. Den andra bilden är mer något som profecionella fotografer utvecklar mer och mer, och blandar ihop med människans kropp, vissa delar som siluetter och former. Jag skulle vilja utveckla den tredje bilden, där karaktärsdrag och viss förflutenhet kommer in i bilden. Vad man gillar och vem man är helt enkelt. Den fjärde bilden handlar främst om att ha kul, vara närvarande och ta en paus fast man ser att det är mycket av stylingen som gör bilden.

Nu har jag babblat på om grejer jag inte ens kan, men har längtat efter att få använda färg och foto nu ett liten tag, så jag ser fram emot vad som händer, om vi fixar det på söndag [: Det blir inte såhär stort, jag spårar lite bara för att få bloggen uppdaterad.
/lulablue
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0