Hjärnan ligger i förtänk

Inget illa menat mamma och pappa bilden med flyttlådan x)
Men känns som att gymnasiet bara kan sluta nu.
Det är säkert skitkul, för er andra men jag skulle
säkert lika gärna skippa det, högstadiet var bra.
Just nu är allt så -------------
osocialt, och kreativt tråkigt och tomfyllt så
jag blir lite besviken varje gång jag ser på
gitarren, jag vill inte tappa min musikalitet
eller sluta rita, och jag vill ha material.
Jag vill egentligen bara fortsätta skriva av mig,
men man borde inte låta det koka över.
blir oftast bara missförstånd av vad man tänker,
och då kan man bara hellre vara tyst.
Skönt att det fortfarande är varmt ute.
/lulablue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0