Friluftsdagen

Hej,idag.vilkettrassel alltsååååå...Hittade inte nyckeln till min cykel, pajade Jonas cykel, lekte lekar.. gick till draggen, hashin gick ifrån mig... gick till stan, skithungrig. Men nu är jag hemma, och feta litteraturhistorie boken tittar på mig. Förstår inte vrf vi ska kunna epokerna på både historian, svenskan (som dessutom är inblandad i engelskan) och kulturhistoria. Alla verkar vilja att vi ska jobba med samma sak :s..Säger bara såhär! NI SOM HAR ETT JOBB. VAR J*VLIGT GLADA. x) har inte fått något än.. och jag letar som en tok, och höll på göra något desperat idag xD tur det att det såg förjävligt ut och att jag ångrade mig (a)

/lulablue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0