Bara text

Hej Julia
Jag har funderat några dagar på om det skulle vara aktuellt för dig att börja
jobba hos oss!
Jag har kommit fram till att vi tackar nej till din förfrågan om jobb.

tack

Jag är faktiskt inte förvånad. Jag var rätt så töntig på min intervju och hade
väntat hela dagen på det där, efter mitt lilla missförstånd. Men bara upp på hästen igen,
jag är som sagt inte förvånad. Man får nästan aldrig första jobbet, och efter ett nej så skickar
jag iväg två stycken längtansfulla förfrågans över mailen till både No, och Only.
Fårse vad de svarar. Hoppas mest på Hotellen utanför Anumark faktiskt... verkar som nära
och alldeles alldeles..

Ne, nu kommer jag säkert rulla ihop mig i HungerGames, eller jobba matte eller packa väskan.
Jag har som totalt suddad ut mitt privata liv, och orkar inte ens med något
kreativt eller estetiskt för tillfället. Gillar pluggmode ibland. Att bara studera och känna att
man gör som man ska, till skillnad från de rötter jag har som bara vill sticka åt alla andra håll x)..
men det var mest när jag var sådär 11-15 år. Saknar orken, vet att den
kommer tillbaka, och den finns inom.

/lulablue



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0