Frågor?

Stava ditt namn utan några A:
Juli Winnerstd


Har du ont någonstans just nu?
Det dra lite i höger pekfnger
Är du singel?
jAG HATAR SNIGEL

Vad är dina favoritnummer?
11 & 7.

Favoritfärg/färger?
Gul, Grön, mörklila.


Vad lyssnar du på just nu?
Macklemore- The town
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Förhoppningsvis är jag inte på toppen just nu (:
Vart önskar du att du var nu?
Gotland
Vad borde du göra just nu?
Läsa körteori

Kan du nå dina fötter med raka ben?
Dah.. andra året på dansgymnasium, Midgård.
Rakar du benen?
dubbla gånger ibland. kaktus julia.
Är du kär i någon?
Sånt här svarar inte jag på för att jag vet att folk kollar på min blogg x)
Skruva tungan?
ibland tre varv ;D ne.. skojs.
Har du någonsin velat bli läkare?
Inget intresse av de där hissarna som inte stannar, bara rullar på. Freaks me out.
Tror du på gud?
Bråkade sist bara med gud. we're not that tight, you know..

Vem pratade du senast telefon med?
Jones
Vem sms:ade dig senast, och vad stod det?
Mamma: Kom ihåg jag jobbar sent!
Har du rakt eller lockigt hår?
Små vågigt, mer självfall just nu. 
Är du glad?
Jag är melon
Vad har du för planer för ikväll?

Kmr nog duscha för jag fryser om fingrarna, sen leta reda på en film på youtube. x) ta emot bilderna från nathalie, blogga (a)
Vad tycker du om folk som ljuger?
fattar varför ibland.

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
Undra om jag redan föredragit.. Föredrar killar som kan något.


Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
brunhåriga. men det är bara något man säger.

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
Typ fem saker jag alltid kommer fundera över.
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
Är inte så kärleksfull/billig?
varit helt förkrossad?
neh, mer.. i panik.

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
Kan alltid bara gå dit och öppna en svart sopsäck

Just do it!


Hur är det mellan dig och dina föräldrar?

Vi är mer som kompisar nu. Jag bestämmer över mig, och de över sig.
Tycker du om ditt liv?
Jag kan alltid göra mycket mer.
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Diggar faktiskt att jag har födelsemärken i form av ett stjärntecken på kinden. 

Förlåter du eller glömmer du?
Glömmer allt inom två dagar. Har inget minne alls.

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
Kommer bättre överens med pojkar, men nathalie är lättast o förstå sig på av tjejer. Det är nog mest killar x) Har inte allt för många kontakter hur som haver, så tar reda på dem jag har 
Har du någonsin masserat någon?
Jag tror att jag kan det, fast ja gillar inte massage alls.

Vad är du rädd för?
Blivit rätt så mörkrädd nu för tiden, sover med en lampa på x)..

Har någon försvunnit ur ditt liv?
Inte försvunnit, jag vet vart de tagit vägen.

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
Har alltid några grundtankar i huvudet, kan inte hjälpa det.
Önskar du att du var kändis?
Gjorde det när jag var liten, ville med i idol, kunde inte sjunga x) sen lärde jag mig, o nu vill ja inte bli känd längre. Inte som på TV elr något.
Önskar du att du var en av motsatt kön?
Ibland kanske det skulle vara lättare. Fast förstår inte vad jag skulle göra på dagarna x) Det tar mycket tid till o vara tjej om man utnyttjar alla intressen tjejer i stort sätt delar med varann.

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
90% av alla fucking låtar handlar om "tHat shORTie is mine!" eller "she's so fine, but never mine" -.-' Tur att man hittar nårga låtar som handlar om objektiva saker.

När grät du senast?
varje morgon.

 

/lulablue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0